Dan Heath
Dan Heath to amerykański autor bestsellerów, mówca i pracownik centrum CASE na Duke University. Wraz ze swoim bratem Chipem Heathem jest współautorem czterech książek. W latach 2007–2011 bracia Heath pisali felieton dla magazynu Fast Company.
„Made to Stick” została uznana za najlepszą książkę biznesową roku, przez 24 miesiące znajdowała się na liście bestsellerów BusinessWeek i została przetłumaczona na 29 języków.
W 2018 r. Heath był gospodarzem pierwszego sezonu Choiceology, podcastu na temat ekonomii behawioralnej.
- 35%
ISBN: 9788380877535
Data premiery: 09.04.2021
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 338
Data premiery: 09.04.2021
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 338

- 35%
ISBN: 9788380879843
Data premiery: 30.10.2020
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 328
Data premiery: 30.10.2020
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 328

- 28%
ISBN: 9788380879317
Data premiery: 18.09.2020
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 360
Data premiery: 18.09.2020
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 360

Przyczepne historie
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
ISBN: 5992880876538
Data premiery: 18.09.2020
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 360
Data premiery: 18.09.2020
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 360

Przyczepne historie Outlet
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane