Jonah Berger
Jonah Berger jest profesorem w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii, autorem bestsellerów o zasięgu międzynarodowym i ekspertem w dziedzinie zmian, marketingu szeptanego, marketingu wirusowego, wpływu społecznego oraz tego, jak produkty, pomysły i zachowania zyskują na popularności. Opublikował ponad 50 artykułów w czasopismach akademickich, pisał dla „The New York Times”, Wall Street Journal i Harvard Business Review. Ponad milion egzemplarzy jego książek Contagious: Why Things Catch On, Invisible Influence: The Hidden Forces that Shape Behaviour i The Catalyst: How to Change Someone's Mind jest drukowanych w ponad 35 krajach na całym świecie.
- 28%
ISBN: 9788382310542
Data premiery: 02.04.2021
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 232
Data premiery: 02.04.2021
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 232

Efekt viralowy
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
ISBN: 6988381160398
Data premiery: 02.04.2021
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 232
Data premiery: 02.04.2021
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 232

Efekt viralowy Outlet
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają