Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Autor: Stanisław Jędrzejewski
Wydawnictwo: Poltext
Kod: P20244009
ISBN: 9788381756518
Numer wydania: wyd. 1
Data premiery: 13.09.2024
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 296
Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej ... Zobacz cały opis

Media publiczne w erze posttelewizyjnej, Stanisław Jędrzejewski

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności.

Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych.

Książka przynosi odpowiedź na pytania:

  • Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów?
  • Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców?
  • Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną?
  • Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji?
  • Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne?
  • Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?
Stanisław Jędrzejewski
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Poltext sp. z o.o.     

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy@mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Nasi klienci wybrali także