Autor: | Stanisław Jędrzejewski |
Wydawnictwo: | Poltext |
Kod: | P20244009 |
ISBN: | 9788381756518 |
Numer wydania: | wyd. 1 |
Data premiery: | 13.09.2024 |
Format: | 165 mm x 235 mm |
Oprawa: | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron: | 296 |
Media publiczne w erze posttelewizyjnej
Media publiczne w erze posttelewizyjnej, Stanisław Jędrzejewski
Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności.
Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych.
Książka przynosi odpowiedź na pytania:
- Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów?
- Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców?
- Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną?
- Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji?
- Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne?
- Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?
Poltext sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Data premiery: 13.09.2024
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 480

Data premiery: 04.10.2024
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 360

Data premiery: 25.10.2024
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 512
