Autor: | Michalak Joanna |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe UMK |
Kod: | 59944B01754KS |
ISBN: | 9788323160717 |
Ilość stron: | 184 |
Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności
Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności, Michalak Joanna
Książka Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności oferuje nowatorskie spojrzenie na współczesne finanse i zachowania inwestorów. Autorka bada, w jaki sposób emocje i nastroje wyrażane na platformach społecznościowych, takich jak Twitter, wpływają na aktywność rynkową, w tym wolumen obrotu. Publikacja systematyzuje kluczowe pojęcia, a także prezentuje metodologię analizy współzależności między social mediami a giełdą. Szczególną uwagę poświęcono budowie wskaźników afektywnych oraz psychologicznemu opisowi mechanizmów, które łączą emocje z zachowaniami inwestorów. Autorka poddaje krytycznej analizie tradycyjne modele psychologiczne, wskazując ich ograniczenia w badaniach wykorzystujących duże zbiory danych. Proponuje przy tym innowacyjne podejście interpretacyjne, oparte na teorii konstruowanych emocji. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych metod analizy danych książka dostarcza unikalnych wniosków na temat korelacji i związków przyczynowych między aktywnością w mediach społecznościowych a rynkiem finansowym. Stanowi istotny wkład w debatę nad rolą social mediów w przewidywaniu zachowań inwestorów oraz przyszłymi kierunkami badań w tym obszarze.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 5
87-100 Toruń
Polska
Kontakt
E-mail: wydawnictwo@umk.pl
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.