Wydawnictwo: | Cedewu |
Kod: | 59159A02077KS |
ISBN: | 9788381027151 |
Numer wydania: | 3 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Ilość stron: | 166 |
Promocja usług
Promocja usług
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, • przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, • zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, • przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, • analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: • przejrzysty układ, • logiczna i spójna merytorycznie struktura, • zrozumiała forma przekazu, • szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, • liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, • omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), • bogata bibliografia.
CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49 lok. 307
00-680 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.