Punkt odniesienia. Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej (wyd. I

Autor: Piotr Zielonka
Wydawnictwo: Cedewu
Kod: 03357B02077KS
ISBN: 9788381028677
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 170
Człowiek, który cudem uniknął śmierci lub poważnych obrażeń, czuje się jak zwycięzca. Jest niczym ten, który wygrał milion złotych na ... Zobacz cały opis

Człowiek, który cudem uniknął śmierci lub poważnych obrażeń, czuje się jak zwycięzca. Jest niczym ten, który wygrał milion złotych na loterii albo otrzymał drugie życie. Dlaczego? Przecież obiektywnie w jego życiu nic nie zmieniło się w stosunku do sytuacji sprzed tego zdarzenia. Wbrew powszechnej intuicji to, czy jakaś okoliczność zostanie odebrana jako zysk czy strata, w dużej mierze zależy od umiejscowienia punktu odniesienia. Wpływ punktu odniesienia na poziom satysfakcji oraz na podejmowane decyzje jest jednym spośród wielu efektów motywacyjnych i poznawczych omawianych w tej pracy. W monografii podjęta została ważna problematyka wpływu czynników behawioralnych na podejmowanie decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji ekonomicznych. dr hab. Justyna Franc-Dąbrowska, prof. SGGW, fragment recenzji Książka jest adresowana do środowiska naukowego. Może być także interesująca dla praktyków gospodarczych. Dotyczy nowatorskich zagadnień w finansach behawioralnych w ogólności, a w zakresie teorii perspektywy w szczególności. prof. dr hab. Adam Szyszka, fragment recenzji

Piotr Zielonka
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: