Autor: | Maria Kubacka |
Wydawnictwo: | Cedewu |
Kod: | 95930A02077KS |
ISBN: | 9788381027601 |
Format: | 23.5x16.5cm |
Ilość stron: | 152 |
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, Maria Kubacka
Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: • jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, • jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, • jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, • jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, • jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, • w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. Publikacja adresowana jest do: • kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania, • specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych, • pracowników działów finansowo-księgowych, • słuchaczy studiów podyplomowych, • studentów kierunków ekonomicznych.
CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49 lok. 307
00-680 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.