Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie

Autor: Dariusz Tworzydło
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859555
Numer wydania: 1
Data premiery: 2020-03-05
Format: 228mm x 160mm
Ilość stron: 204

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie
... Zobacz cały opis
Powiadom

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie , Dariusz Tworzydło


Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.

Dariusz Tworzydło
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Difin sp z o.o.

Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: info@difin.pl

Telefon: 22 851 45 61

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: