Marketing, książki
Marketing posiada kilka ważnych celów, które są ze sobą bezpośrednio związane. Należy do nich przede wszystkim pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Marketing skupia się na zarządzaniu przynoszącymi zysk relacjami z klientem, starając się bez przerwy zwiększać jego satysfakcję i poczucie lojalności, poprzez zaspokajanie potrzeb konsumenckich.
Jakie są najlepsze książki o marketingu?
Internet był jednym z czynników, które w ogromnym stopniu pozwoliły na rozwój marketingu. Tym samym e-marketing, w tym również content marketing, stał się jego kluczowym trzonem, który wciąż rozgałęzia się w oparciu o nowe technologie i narzędzia. Książka E-marketing G. Mazurka ukazuje najważniejsze strategie e-marketingu, sposoby na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży przez inernet. Dzięki niej dowiedzieć możemy się w jaki sposób wypromować nasz biznes online, czerpać korzyści z content marketingu i cieszyć się kolejnymi zyskami z nowego źródła.
Marketing – książki, które warto przeczytać
Każde pokolenie w końcu zostaje zastąpione kolejnym, z nowymi pomysłami, planami i wizją. Zmiany pokoleniowe wpływają nie tylko na pracę, ale również na wymagania i podejście klientów, do których musimy dostosowywać się, jeśli chcemy, by nasze zyski wciąż rosły. Tworzy to również problemy z dotarciem ze swoimi produktami do całego rynku. Analiza tej tematyki poruszona została w książce Marketing 5.0. P. Kotlera. Autor analizuje również nowe modele biznesowe współczesnego świata oraz wpływ wciąż rozwijającej się technologii i cywilizacji na marketing i obecne realia. Jego rady można skutecznie wykorzystać w odniesieniu do własnego biznesu w celu jego efektywnego i zadowalającego rozwoju.
Podręczniki do marketingu
Podręczniki do marketingu zostały stworzone z myślą o studentach zainteresowanych problematyką marketingową, uczących się na kierunkach związanych z zarządzaniem oraz ekonomią. Podręcznik Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod redakcją L. Garbarskiego i M. Krzyżanowskiej wprowadza w strategie marketingowe oraz uczy wykorzystania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych. Przedstawia również znaczenie marketingu, opierając się na wypowiedziach wybitnych praktyków gospodarczych, wprowadzając w świat nie tylko teorii, ale również praktyki, co jest bardzo dobrą podstawą do zrozumienia tej dziedziny.
W pozostałych kategoriach Księgarni Gruby Tom dostępne są również książki z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów, zarządzania, psychologii i wiele więcej.
Data premiery: 08.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200

Data premiery: 08.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300

Data premiery: 27.01.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 522

Ilość stron: 444

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 238

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 340

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 337

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 148

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 346

Ilość stron: 134

Data premiery: 12.12.2022
Format: 148 mm x 210 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246

Data premiery: 2011

Data premiery: 14.10.2022
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 488

"Marketing": podręcznik na miarę XXI wieku. Książka nazywana "biblią marketingu". Pierwsze dekady XXI wieku to czas ekspansywnej produkcji, a nawet nadprodukcji

Data premiery: 03.06.2022
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192

Ilość stron: 672

Ilość stron: 150

Ilość stron: 316

Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 248

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 320

Ilość stron: 226

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296

Format: 16.0x23.5cm
Ilość stron: 298
