Marketing, książki

Marketing posiada kilka ważnych celów, które są ze sobą bezpośrednio związane. Należy do nich przede wszystkim pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Marketing skupia się na zarządzaniu przynoszącymi zysk relacjami z klientem, starając się bez przerwy zwiększać jego satysfakcję i poczucie lojalności, poprzez zaspokajanie potrzeb konsumenckich.

Jakie są najlepsze książki o marketingu?

Internet był jednym z czynników, które w ogromnym stopniu pozwoliły na rozwój marketingu. Tym samym e-marketing, w tym również content marketing, stał się jego kluczowym trzonem, który wciąż rozgałęzia się w oparciu o nowe technologie i narzędzia. Książka E-marketing G. Mazurka ukazuje najważniejsze strategie e-marketingu, sposoby na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży przez inernet. Dzięki niej dowiedzieć możemy się w jaki sposób wypromować nasz biznes online, czerpać korzyści z content marketingu i cieszyć się kolejnymi zyskami z nowego źródła.

Marketing – książki, które warto przeczytać

Każde pokolenie w końcu zostaje zastąpione kolejnym, z nowymi pomysłami, planami i wizją. Zmiany pokoleniowe wpływają nie tylko na pracę, ale również na wymagania i podejście klientów, do których musimy dostosowywać się, jeśli chcemy, by nasze zyski wciąż rosły. Tworzy to również problemy z dotarciem ze swoimi produktami do całego rynku. Analiza tej tematyki poruszona została w książce Marketing 5.0. P. Kotlera. Autor analizuje również nowe modele biznesowe współczesnego świata oraz wpływ wciąż rozwijającej się technologii i cywilizacji na marketing i obecne realia. Jego rady można skutecznie wykorzystać w odniesieniu do własnego biznesu w celu jego efektywnego i zadowalającego rozwoju.

Podręczniki do marketingu

Podręczniki do marketingu zostały stworzone z myślą o studentach zainteresowanych problematyką marketingową, uczących się na kierunkach związanych z zarządzaniem oraz ekonomią. Podręcznik Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod redakcją L. Garbarskiego i M. Krzyżanowskiej wprowadza w strategie marketingowe oraz uczy wykorzystania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych. Przedstawia również znaczenie marketingu, opierając się na wypowiedziach wybitnych praktyków gospodarczych, wprowadzając w świat nie tylko teorii, ale również praktyki, co jest bardzo dobrą podstawą do zrozumienia tej dziedziny.

W tej kategorii Księgarni Gruby Tom dostępne są najlepsze książki o marketingu internetowym, public relations, mediach społecznościowych, publikacje zawierające praktyczne wskazówki na temat kampanii reklamowych i wiele więcej. Dowiedz się, jak sprzedawać skutecznie, budować silną markę, lepiej dotrzeć do klienta, czerpiąc z najlepszych książek o marketingu.

 

W pozostałych kategoriach Księgarni Gruby Tom dostępne są również książki z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów,  zarządzania, psychologii i wiele więcej.

Kategoria:
Format:
Sortuj:
Na stronie:
- 42%
ISBN: 9788328912144
Data premiery: 2024-08-01
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 192
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
- 42%
ISBN: 9788328916470
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 160
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788379727643
Ilość stron: 204
Marketing miast i regionów
Produkt niedostępny
- 25%
ISBN: 9788381029124
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 301
Marketing doświadczeń.
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- -5%
ISBN: 9788301232511
Data premiery: 21.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200
Mind hacking
Mind hacking Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 23%
ISBN: 9788301233006
Data premiery: 20.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300
Semiotyka w marketingu
Semiotyka w marketingu Jak badać znaki, symbole i kody rynku
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 28%
ISBN: 9788381754590
Data premiery: 27.01.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 522
Marketing
Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 27%
ISBN: 9788366402911
Ilość stron: 444
Zarządzanie silną marką
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381026765
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 238
Personal Branding Świadome kształtowanie wizerunku
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381025638
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 340
Nowe 4P marketingu
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788381026109
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 337
Marketing usług zdrowotnych
Produkt niedostępny
ISBN: 9788381026802
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 148
Marketing relacji Teoria i praktyka
Produkt niedostępny
- 25%
ISBN: 9788381027014
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381027779
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 346
Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta (wyd. IX zmieni
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 19%
ISBN: 9788383312293
Ilość stron: 134
Controlling działań marketingowych
Produkt niedostępny
- 42%
ISBN: 9788365648976
Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 132
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 42%
ISBN: 9788363804749
Format: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 196
Marketing terytorialny
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 16%
ISBN: 9788301226725
Data premiery: 12.12.2022
Format: 148 mm x 210 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246
Machina wstydu
Machina wstydu Kto zarabia na twoim poniżeniu
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788320819472
Data premiery: 2011
Marketing Koncepcja skutecznych działań
Produkt niedostępny
- 28%
ISBN: 9788381753944
Data premiery: 14.10.2022
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 488
E-MARKETING
E-MARKETING Planowanie, narzędzia, praktyka
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 25%
ISBN: 9788381885225
"Marketing": podręcznik na miarę XXI wieku. Książka nazywana "biblią marketingu". Pierwsze dekady XXI wieku to czas ekspansywnej produkcji, a nawet nadprodukcji
Marketing
Produkt niedostępny
- 23%
ISBN: 9788301222222
Data premiery: 03.06.2022
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192
Marketing Automation
Marketing Automation Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 27%
ISBN: 9788366402843
Ilość stron: 672
Wskaźniki marketingowe
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 19%
ISBN: 9788382208429
Ilość stron: 150
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Aktualności

Jak wzbudzać ciekawość i angażować odbiorców?

14.10.2024
Dlaczego ludzie potrafią godzinami oglądać przeciętne filmy, tylko po to, by dowiedzieć się, jak się skończą? Dlaczego nie możemy oderwać się od powieści kryminalnych, zanim nie odkryjemy, kto jest mordercą? To proste – nasza ciekawość wynika z poczucia braku wiedzy. Profesor George Loewenstein opisał to zjawisko jako teorię luki informacyjnej. Gdy wiemy, że czegoś nie wiemy, pojawia się naturalna potrzeba wypełnienia tej luki.

Emocje w marketingu muszą współgrać z motywacją zakupową

27.09.2024
Emocje od dawna były uznawane za istotny element skutecznej komunikacji marketingowej. Wydaje się, że to one budują relacje z konsumentami i pomagają firmom wyróżniać się na rynku. Jednak Phil Barden w swojej książce "Odkoduj. Pułapki myślenia w biznesie" przekonuje, że same emocje to za mało, by skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się jego teoriom. Jakie jego zdaniem popełniamy błędy i jak możemy je naprawić?