Marketing, książki
Marketing posiada kilka ważnych celów, które są ze sobą bezpośrednio związane. Należy do nich przede wszystkim pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Marketing skupia się na zarządzaniu przynoszącymi zysk relacjami z klientem, starając się bez przerwy zwiększać jego satysfakcję i poczucie lojalności, poprzez zaspokajanie potrzeb konsumenckich.
Jakie są najlepsze książki o marketingu?
Internet był jednym z czynników, które w ogromnym stopniu pozwoliły na rozwój marketingu. Tym samym e-marketing, w tym również content marketing, stał się jego kluczowym trzonem, który wciąż rozgałęzia się w oparciu o nowe technologie i narzędzia. Książka E-marketing G. Mazurka ukazuje najważniejsze strategie e-marketingu, sposoby na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży przez inernet. Dzięki niej dowiedzieć możemy się w jaki sposób wypromować nasz biznes online, czerpać korzyści z content marketingu i cieszyć się kolejnymi zyskami z nowego źródła.
Marketing – książki, które warto przeczytać
Każde pokolenie w końcu zostaje zastąpione kolejnym, z nowymi pomysłami, planami i wizją. Zmiany pokoleniowe wpływają nie tylko na pracę, ale również na wymagania i podejście klientów, do których musimy dostosowywać się, jeśli chcemy, by nasze zyski wciąż rosły. Tworzy to również problemy z dotarciem ze swoimi produktami do całego rynku. Analiza tej tematyki poruszona została w książce Marketing 5.0. P. Kotlera. Autor analizuje również nowe modele biznesowe współczesnego świata oraz wpływ wciąż rozwijającej się technologii i cywilizacji na marketing i obecne realia. Jego rady można skutecznie wykorzystać w odniesieniu do własnego biznesu w celu jego efektywnego i zadowalającego rozwoju.
Podręczniki do marketingu
Podręczniki do marketingu zostały stworzone z myślą o studentach zainteresowanych problematyką marketingową, uczących się na kierunkach związanych z zarządzaniem oraz ekonomią. Podręcznik Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod redakcją L. Garbarskiego i M. Krzyżanowskiej wprowadza w strategie marketingowe oraz uczy wykorzystania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych. Przedstawia również znaczenie marketingu, opierając się na wypowiedziach wybitnych praktyków gospodarczych, wprowadzając w świat nie tylko teorii, ale również praktyki, co jest bardzo dobrą podstawą do zrozumienia tej dziedziny.
W tej kategorii Księgarni Gruby Tom dostępne są najlepsze książki o marketingu internetowym, public relations, mediach społecznościowych, publikacje zawierające praktyczne wskazówki na temat kampanii reklamowych i wiele więcej. Dowiedz się, jak sprzedawać skutecznie, budować silną markę, lepiej dotrzeć do klienta, czerpiąc z najlepszych książek o marketingu.
W pozostałych kategoriach Księgarni Gruby Tom dostępne są również książki z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów, zarządzania, psychologii i wiele więcej.
Data premiery: 2024-08-01
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 192
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 160
Ilość stron: 204
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 301
Data premiery: 21.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200
Data premiery: 20.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300
Data premiery: 27.01.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 522
Ilość stron: 444
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 238
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 337
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 346
Ilość stron: 134
Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 132
Format: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 196
Data premiery: 12.12.2022
Format: 148 mm x 210 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246
Data premiery: 2011
Data premiery: 14.10.2022
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 488
"Marketing": podręcznik na miarę XXI wieku. Książka nazywana "biblią marketingu". Pierwsze dekady XXI wieku to czas ekspansywnej produkcji, a nawet nadprodukcji
Data premiery: 03.06.2022
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192
Ilość stron: 672
Ilość stron: 150