Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy

Autor: Richard Shotton
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod: MT24020
ISBN: 9788382314687
Numer wydania: 1
Data premiery: 07.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: The Illusion of Choice: 16 ½ psychological biases that influence what we buy
Ilość stron: 248
Przekład: Magda Witkowska
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.   Każdego dnia dokonujesz setek ... Zobacz cały opis

Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy, Richard Shotton

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.

 

Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?

 

Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!

 

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu?
  • Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast?
  • Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać?

 

Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.

 

Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe.

̶ Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl

 

Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj!

̶ Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa

 

Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić.

― Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory i Efekt viralowy

 

Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, dopóki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dziś dość.

― Rory Sutherland, autor książki Alchemia, wiceprezes Ogilvy Group

 

Richard Shotton zaczynał karierę w marketingu, mając dwadzieścia jeden lat, niedługo póżniej założył własną firmę, Astroten. Wspierał klientów takich jak Google, Facebook, Sky czy Mondelez w przekładaniu zdobyczy nauki o ludzkich zachowaniach na konkretne działania marketingowe. Jest autorem książkiThe Choice Factory, w której podpowiada, jak wykorzystywać zdobycze nauki w biznesie. Została ona uznana za najlepszą książkę sprzedażowo-marketingową w konkursie Business Book Awards. Uzyskała też status bestsellera w serwisie Amazon, a obecnie jest dostępna w dwunastu językach. Od 2021 Richard jest honorowym dożywotnim członkiem IPA, pracuje też w Möller Institute w Churchill College, który stanowi część Cambridge University. Przygląda się możliwościom zastosowania wniosków z badań nad zachowaniami ludzi w praktyce reklamowej. Prowadzi eksperymenty związane z zachowaniami, a ich wyniki opisuje w serwisach Marketing Week, The Drum, Campaign, Admap oraz Quartz. Na plaformie X pisze o najnowszych odkryciach psychologii społecznej, posługując się nickiem @rshotton.

Richard Shotton
Producent / Podmiot odpowiedzalny

MT Biznes sp z o.o

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy@mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Nasi klienci wybrali także