Autor: | Figiel Adam, Ziembińska Magda |
Wydawnictwo: | edu-Libri |
Kod: | 98236303647KS |
ISBN: | 9788365648976 |
Format: | 16.5x24.0cm |
Ilość stron: | 132 |
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce, Figiel Adam, Ziembińska Magda
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP. Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków. Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska Politechnika Białostocka
edu-Libri Dorota Ostrowska-Fur
Zalesie 15
30-384 Kraków
Polska
Kontakt
E-mail: w.wojcik@edu-libri.pl
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.