Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Autor: Rajamannar Raja
Wydawnictwo: Znak Literanova
Kod: 32862B00149KS
ISBN: 9788383670157
Format: 15.5x23.5cm
Ilość stron: 288
Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki ... Zobacz cały opis

Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla konsumentów jutra, Rajamannar Raja

Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce Marketing kwantowy opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu. Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii. Dzięki tej książce dowiesz się: jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów; jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży; jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją; jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra; jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Rajamannar Raja
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.

Kościuszki 37
30-105 Kraków Polska

Kontakt

E-mail: sekretariat@znak.com.pl

Telefon: 12 61 99 500

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: