Autor: | Rajamannar Raja |
Wydawnictwo: | Znak Literanova |
Kod: | 32862B00149KS |
ISBN: | 9788383670157 |
Format: | 15.5x23.5cm |
Ilość stron: | 288 |
Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla konsumentów jutra, Rajamannar Raja
Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce Marketing kwantowy opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu. Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii. Dzięki tej książce dowiesz się: jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów; jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży; jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją; jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra; jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
Kościuszki 37
30-105 Kraków
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.