Marketing miast i regionów

Autor: Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rudewicz Jacek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Kod: 28528B02313KS
ISBN: 9788379727643
Numer wydania: 1
Ilość stron: 204
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego ... Zobacz cały opis
Powiadom

Marketing miast i regionów, Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rudewicz Jacek

Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjności miejsc dla różnych grup interesariuszy. Miasta i regiony konkurują ze sobą o inwestorów, mieszkańców, pracowników oraz turystów. Poprawa wizerunku i odpowiednia promocja unikalnych cech danego miejsca przyciągają inwestycje, przedsiębiorców i nowych mieszkańców, co z kolei wpływa pozytywnie na wzrost gospodarczy i jakość życia. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem pozwala kontrolować narrację i budować pozytywny, spójny obraz miejsca. Aktywne zaangażowanie społeczności w kształtowanie swojego otoczenia przyczynia się do większej satysfakcji mieszkańców z życia w danym miejscu. W dobie cyfrowej komunikacji, wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych staje się kluczowe dla skutecznego docierania do różnych grup odbiorców. Zrozumienie tych nowoczesnych trendów jest istotne dla efektywnej promocji miejsc.

Gracz Leszek
Ostrowska Izabela
Rudewicz Jacek
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Uniwersytet Szczeciński

al. Papieża Jana Pawła II 22A
70-453 Szczecin Polska

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: