Marketing to proste

Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów
Autor: Donald Miller
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod: MT24023
ISBN: 9788382314779
Numer wydania: 1
Data premiery: 28.03.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: Marketing Made Simple. A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business (Made Simple Series)
Ilość stron: 224
Przekład: Anita Doroba
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki   Marketing to proste to praktyczny ... Zobacz cały opis

Marketing to proste, Donald Miller

Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki

 

Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.

 

Dlaczego warto przeczytać tę książkę?

  • Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy
  • Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długofalową lojalność.
  • Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty.
  • Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki.
  • Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów.

 

Dla kogo jest ta książka?

 

Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe.

 

 

Stworzyłem dla klienta materiały na potrzeby kampanii, a on ostatnio poprosił mnie, aby nie uruchamiać kolejnej rundy, którą przygotowaliśmy, ponieważ nie są już w stanie obsłużyć napływu klientów. W tym roku mieli więcej zapytań w internecie niż przez trzydzieści lat istnienia firmy.

̶Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu

 

Właśnie usłyszałam od jednej ze swoich klientek, że codziennie otrzymuje osiemnaście poleceń idealnych klientów przez swoją stronę internetową. Zanim przebudowała jej strukturę, dostawała średnio od jednego do trzech leadów tygodniowo. A to wszystko tylko dzięki zmianie witryny.

̶Amy Schutte, właścicielka firmy Hudson and Co. LLC

 

 

Donald Miller jest prezesem firm StoryBrand and Business Made Simple, gospodarzem kanału YouTube „Coach Builder” oraz autorem kilku książek, w tym takich bestsellerów jak Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz swojej marki, Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy oraz How to Grow Your Small Business. Mieszka w Nashville w stanie Tennessee z żoną Elizabeth i córką Emmeline.

Donald Miller

Pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

MT Biznes sp z o.o

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy@mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Jak zdobyć i utrzymać klienta? 3 kluczowe etapy budowania zaangażowania

04.04.2025
Wyobraź sobie, że idziesz na randkę. To wasze pierwsze spotkanie, pierwsze spojrzenie… a ty od razu wyjmujesz pierścionek zaręczynowy i prosisz o rękę. Zaskakujące? A teraz inna sytuacja: znasz się z kimś od lat, chcesz poprosić tę osobę o rękę, ale ciągle tego nie robisz. Czy naprawdę dziwi cię, że nie doczekałeś się „tak”? Brzmi absurdalnie? Dokładnie w ten sam sposób postępuje wiele firm, próbując zdobyć klientów – albo za wcześnie, albo za późno. W tym artykule przedstawię ci 3 kluczowe etapy budowania relacji z klientem, które zwiększą szansę na to, że powie „tak” twojej ofercie.

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Marketing to proste
1 x
Psychologia wpływu
Taniej o 33 %
W zestawie oszczędzasz
35 zł
104.80 zł
69.90 zł
1 x
Marketing to proste
Taniej o 35 %
W zestawie oszczędzasz
60 zł
169.70 zł
109.90 zł
1 x
ZERO TO ONE
59.90 zł
1 x
Marketing to proste
Taniej o 29 %
W zestawie oszczędzasz
35 zł
119.80 zł
84.90 zł
Nasi klienci wybrali także