Google Analytics od podstaw

Autor: Edmondson Mark
Wydawnictwo: Helion
Kod: 78826A01427KS
ISBN: 9788383228495
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 288
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile ... Zobacz cały opis

Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decyzji. Umiejętność korzystania z GA4 staje się więc nieodzowna. Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu. Ta książka pomaga nie tylko zrozumieć dane, ale także wygenerować przewagę konkurencyjną ! Melinda Schiera, strateg do spraw analityk i Najciekawsze zagadnienia integracja Google Cloud z GA4 przeprowadzanie integracji GA4 przechwytywanie danych GA4 i realizacja przypadków użycia projektowanie przepływów danych dostosowywanie przypadków użycia do potrzeb biznesowych Przygotuj się na cyfrowy marketing przyszłości!

Edmondson Mark
Firma kurierska DHL od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 13 zł
Firma kurierska od 13 zł
Kurier Inpost od 13 zł
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Darmowa dostawa od 149 zł