VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Autor: Piotr Bucki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod: TO307
ISBN: 9788301204631
Numer wydania: wydanie 1
Data premiery: 15.02.2019
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 134
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie ... Zobacz cały opis

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści, Piotr Bucki

Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.

„Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej.

Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.

Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.

Janina Bąk

Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?

Paweł Tkaczyk

Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.

Rafał Żak

 

Jeśli jesteś zainteresowany i chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj na naszego TikToka: 

@ksiegarniagrubytom 3 najlepsze książki o storytellingu! Jaka jest Twoja ulubiona książka o storytrllingu? #storytelling #opowiadaniehistorii #tiktokbook #czytamy #książka #rozwojosobisty #rozwój ♬ dźwięk oryginalny - Gruby Tom

 

Piotr Bucki
Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA

UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: dyrektywa@pwn.pl

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Storytelling, Copywriting i Webwriting – 24 książki

20.08.2024
Sprawdź czym jest storytelling, copywriting i webwriting oraz z których książek dowiesz się najwięcej na ich temat.

Opowiadanie historii w sprzedaży. 5 najlepszych książek o STORYTELLINGU

21.07.2023
Najlepsze książki, dzięki którym staniesz się mistrzem opowiadania historii.

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Nasi klienci wybrali także