Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa

Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
Autor: Łukasz Kozłowski
Wydawnictwo: Poltext
Kod: P20244015
ISBN: 9788381756938
Numer wydania: 1
Data premiery: 29.11.2024
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 344
BIZNES ● KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami ... Zobacz cały opis

Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa, Łukasz Kozłowski

BIZNES ● KULTURA SPOŁECZEŃSTWA

Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw.

Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku.

Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa.

Łukasz Kozłowski
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Poltext sp. z o.o.     

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy@mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: