Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Autor: Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika
Wydawnictwo: Cedewu
Kod: 19294402077KS
ISBN: 9788381025119
Numer wydania: 4
Format: 16.2x23.2cm
Ilość stron: 244
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują ... Zobacz cały opis
Powiadom

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych, Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika

Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

Opolski Krzysztof
Dykowska Grażyna
Możdżonek Monika
Producent / Podmiot odpowiedzalny

CeDeWu Sp. z o.o.

Żurawia 47/49 lok. 307
00-680 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: hurt@cedewu.pl

Telefon: 22 396 15 00

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: