Autor: | Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika |
Wydawnictwo: | Cedewu |
Kod: | 19294402077KS |
ISBN: | 9788381025119 |
Numer wydania: | 4 |
Format: | 16.2x23.2cm |
Ilość stron: | 244 |
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych, Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49 lok. 307
00-680 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.