Praktyka strategii firmy Outlet

Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
Autor: Krzysztof Obłój
Wydawnictwo: Poltext
Kod: P13090601D
ISBN: 5992880876422
Data premiery: 15.11.2019
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 220
Egzemplarz outletowy. Może posiadać drobne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki BIZNES / ... Zobacz cały opis

Praktyka strategii firmy Outlet, Krzysztof Obłój

Egzemplarz outletowy. Może posiadać drobne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki

BIZNES / STRATEGIE

Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?

Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość.

Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii.

Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość.

Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym.

***

Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych.

Krzysztof Obłój
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: