Biznes

Kategoria:
Format:
Sortuj:
Na stronie:
- 28%
ISBN: 9788382313765
Data premiery: 20.09.2024
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 304
Sprzedaż doradcza
Sprzedaż doradcza Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 22%
ISBN: 9788301236069
Data premiery: 02.09.2024
Format: 148 mm x 210 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190
KTO. Najlepsza metoda zatrudniania
KTO. Najlepsza metoda zatrudniania Jak rozwiązać największy problem biznesu?
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 28%
ISBN: 9788382315073
Data premiery: 30.08.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 240
Menedżer skuteczny
Menedżer skuteczny Efektywności można się nauczyć
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 38%
ISBN: 9788328907195
Data premiery: 2024-08-22
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 344
Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788328900899
Data premiery: 2024-07-03
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 184
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
- 28%
ISBN: 9788382314816
Data premiery: 28.06.2024
Format: 190 mm x 240 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 240
Strat to Action
Strat to Action Od strategii do działania
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 34%
ISBN: 9788324099221
Data premiery: 19.06.2024
Format: 155 mm x 235 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 304
Dar przywództwa
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 42%
ISBN: 9788378867760
Data premiery: 15.05.2024
Format: 140 mm x 215 mm
Ilość stron: 256
Porozmawiajmy o inflacji
Porozmawiajmy o inflacji 14 odpowiedzi na najważniejsze pytania
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788396944740
Data premiery: 2024
Oprawa: twarda
Ilość stron: 204
Paradoks innowacji sprzedażowej. Jak wykorzystać nowoczesne metody do optymalizacji efektywności sprzedaży
ISBN: 9788328906969
Data premiery: 2024-04-08
Format: 235mm x 165mm
Ilość stron: 296
Storytelling oparty na danych
Produkt niedostępny
- 28%
ISBN: 9788382314403
Data premiery: 29.03.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 368
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 28%
ISBN: 9788382313727
Data premiery: 22.03.2024
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 368
Jak naprawdę działają organizacje
Jak naprawdę działają organizacje Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 28%
ISBN: 9788382314632
Data premiery: 23.02.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 528
Kreatywność S.A.
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 19%
ISBN: 9788375415346
Data premiery: 2024-02-19
Format: 230mm x 170mm
Ilość stron: 462
Praktyczne zarządzanie produktami dla właścicieli produktu
Produkt niedostępny
- 28%
ISBN: 9788382314649
Data premiery: 16.02.2024
Format: 158 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 332
Jak zacząć inwestować?
Jak zacząć inwestować? Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 38%
ISBN: 9788328903371
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 216
AI w biznesie Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 38%
ISBN: 9788328910416
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 304
Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788383223797
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 252
Wynagrodzenie odczarowane.
Produkt niedostępny
ISBN: 9788328905252
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 128
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić.
ISBN: 9788328900301
Format: 15.8x23.5cm
Ilość stron: 232
Jak nadążyć za kryptowalutami.
Produkt niedostępny
- 38%
ISBN: 9788383223018
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 288
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie.
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 39%
ISBN: 9788383381473
Format: 13.5x21.5cm
Ilość stron: 368
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788311172340
Format: 1.0x1.0cm
Ilość stron: 240
Lider 2.0
Produkt niedostępny
- 31%
ISBN: 9788367107754
Format: 13.5x20.5cm
Ilość stron: 244
Prowadź do zwycięstwa
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Aktualności

Naucz się, jak skutecznie rozwiązywać problemy w firmie

09.10.2024
Nie da się żyć bez problemów. Da się jednak nauczyć sposobów, które pomogą w ich rozwiązywaniu. I właśnie to rozwiązywanie jest jedną z lekcji, które próbuje nam dać Steven A. Silbiger w swojej książce "MBA w dziesięć dni". W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się metodzie, którą opisał. Z tego artykułu dowiesz się, jak działa ten model oraz jak wdrożyć go w praktyce, aby skutecznie rozwiązywać problemy organizacyjne.

7 zasad, które pozwolą Ci rozwijać wyobraźnię w biznesie

30.09.2024
Wyobraźnia kojarzy się przede wszystkim ze strefą artystyczną. Nie można jednak zapominać, że to właśnie ona leży u podstaw innowacyjnych rozwiązań, które stymulują rozwój biznesu. W książce "Maszyna kreatywności" Martin Reeves i Jack Fuller opisują, jak produktywnie zaskakiwać siebie i innych, aby generować nowe pomysły czy tworzyć nowe modele biznesowe. W cyklu "Gruba wiedza" przyjrzeliśmy się wiedzy, którą dzielą się z czytelnikami w jednym z rozdziałów swojej książki. Przeprowadzamy Cię przez zasady, które pomogą Ci rozwijać wyobraźnię i stymulować innowacje w Twojej firmie.

Jak badać potrzeby klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej?

25.09.2024
Niezależnie od tego, co sprzedajesz i z jakich schematów rozmowy sprzedażowej korzystasz - jednym z najważniejszych etapów jest badanie potrzeb klienta. Dzięki niemu jesteś w stanie lepiej dopasować ofertę do oczekiwań rozmówcy i budować z nim trwałe relacje. Roman Kawszyn i Adam Szaran, autorzy książki "Techniki sprzedaży zdalnej", przypominają, że klient powinien być w tym procesie stroną aktywną przez 80 proc. czasu rozmowy, podczas gdy sprzedawca mówi tylko przez 20 proc. Jak to osiągnąć? W cyklu "Gruba Wiedza" przyglądamy się kilku technikom, do korzystania z których zachęcają eksperci.