Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Autor: Andrzejczyk Adrian
Wydawnictwo: onepress
Kod: 09303B01427KS
ISBN: 9788383227283
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 304
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do ... Zobacz cały opis

Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji, Andrzejczyk Adrian

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: * Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych * Na czym bazują techniki analizy danych * Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google * Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych * Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Andrzejczyk Adrian
Producent / Podmiot odpowiedzalny

INFOR PL S.A.

Burakowska 14
01-066 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: bok@infor.pl

Telefon: 22 761 30 30

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: