Autor: | Andrzejczyk Adrian |
Wydawnictwo: | onepress |
Kod: | 09303B01427KS |
ISBN: | 9788383227283 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Ilość stron: | 304 |
Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji, Andrzejczyk Adrian
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: * Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych * Na czym bazują techniki analizy danych * Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google * Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych * Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google
INFOR PL S.A.
Burakowska 14
01-066 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.