Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Autor: Michalak Katarzyna
Wydawnictwo: onepress
Kod: 99993A01427KS
ISBN: 9788328396012
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 158
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają ... Zobacz cały opis

Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie. Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty! Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą. To jak? Ruszamy w drogę?

Michalak Katarzyna
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: