Autor: | Joanna Wrycza-Bekier |
Wydawnictwo: | Helion |
Kod: | TO3206 |
ISBN: | 9788328389823 |
Ilość stron: | 248 |
Magia słów Jak pisać teksty które porwą tłum
Magia słów Jak pisać teksty które porwą tłum, Joanna Wrycza-Bekier
By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że "pisarz to brzmi dumnie". Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem. Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy. Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl - głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wejdź na naszego TikToka:
@ksiegarniagrubytom 3 najlepsze książki o copywritingu (pisaniu tekstów, ktorę przyciagną Twoich klientów). #copywriting #pisanie #pisanieksiazki #marketing #content #contentmarketing ♬ dźwięk oryginalny - Gruby Tom

Doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorka dwóch książek: "Galaktyka języka Internetu" (Novae Res, 2008) oraz "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu" (Helion-Onepress, 2010),a także licznych artykułów naukowych, poświęconych zagadnieniom internetowego słowa pisanego. Książka Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu uzyskała status bestsellera.
INFOR PL S.A.
Burakowska 14
01-066 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Storytelling, Copywriting i Webwriting – 24 książki
Opowiadanie historii w sprzedaży. 5 najlepszych książek o STORYTELLINGU
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Data premiery: 25.10.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 256

Data premiery: 01.10.2021
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 236

Data premiery: 29.04.2022
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 504

Data premiery: 18.09.2020
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 360

Data premiery: 17.02.2023
Format: 143 mm x 203 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 280
