Autor: | Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Kod: | MT21031 |
ISBN: | 9788382310832 |
Data premiery: | 01.10.2021 |
Format: | 158 mm x 233 mm |
Oprawa: | miękka ze skrzydełkami |
Tytuł oryginalny: | Marketing 5.0 Technology for Humanity |
Ilość stron: | 236 |
Przekład: | Dorota Gasper |
Marketing 5.0
Marketing 5.0, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.
***
„Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów”.
Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes
„Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową”.
George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii
„Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”.
Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College
***
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.
Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa światowego) przyznawanej przez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln. Jest również prezesem Asia Council for Small Business oraz współzałożycielem Asia Marketing Federation.
Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i mówca, a także redaktor naczelny „Marketeers”.
MT Biznes sp z o.o
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
50 zł
Data premiery: 03.03.2017
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 350

Data premiery: 22.04.2022
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 350

Data premiery: 22.09.2023
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 259

Data premiery: 29.04.2022
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 504

Ilość stron: 248

Data premiery: 24.05.2024
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 440

Data premiery: 07.02.2023
Format: 145 mm x 215 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 698

Data premiery: 25.10.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 256

Data premiery: 29.03.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 368

Data premiery: 18.09.2020
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 360

Data premiery: 28.06.2024
Format: 187 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 656

Data premiery: 28.03.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 224
