Autor: | Donald Miller |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Kod: | MT18000 |
ISBN: | 9788380874190 |
Data premiery: | 05.10.2018 |
Format: | 141 mm x 218 mm |
Oprawa: | miękka ze skrzydełkami |
Tytuł oryginalny: | Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen |
Ilość stron: | 248 |
Przekład: | Monika Malcherek |
Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki, Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.
Czytając Model StoryBrand, poznasz:
• siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,
• prawdziwe motywacje klientów,
• metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania,
• sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.
Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.
***
To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!
Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”
Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją.
John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”
Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy!
Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer
Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!
Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książki Nowy jednominutowy menedżer
***
DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy oraz psami Lucy i June Carter.

Pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years.
MT Biznes sp z o.o
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Storytelling, Copywriting i Webwriting – 24 książki
Opowiadanie historii w sprzedaży. 5 najlepszych książek o STORYTELLINGU
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
60 zł
Data premiery: 03.03.2017
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 350

Data premiery: 2023-05-17
Format: 240mm x 170mm
Ilość stron: 216

Data premiery: 21.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 416

Data premiery: 17.02.2023
Format: 143 mm x 203 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 280

Data premiery: 13.05.2022
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 296

Data premiery: 25.10.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 256

Data premiery: 12.05.2023
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 384

Format: 12.5x19.0cm
Ilość stron: 204

Data premiery: 08.09.2023
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 144

Format: 13.0x20.5cm
Oprawa: twarda z obwolutą
Ilość stron: 96

Data premiery: 01.04.2022
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 416

Data premiery: 03.09.2021
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 544
