Autor: | Phil Barden |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Kod: | MT24008 |
ISBN: | 9788382314403 |
Numer wydania: | 1 |
Data premiery: | 29.03.2024 |
Format: | 158 mm x 233 mm |
Oprawa: | miękka ze skrzydełkami |
Tytuł oryginalny: | Decoded: The Science Behind Why We Buy |
Ilość stron: | 368 |
Przekład: | Anita Doroba |
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie, Phil Barden
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.
Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.
Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka.
— Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society
Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.
— Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB
Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj na naszego TikToka!
@ksiegarniagrubytom Jak zmieniały sie wyobry klientow, gdy wybierali inne piwa? #Psychogia #Sklep #klient #wybór #pricing #cena #sprzedaż #firma #biznes #biznes #marketing ♬ Epic Motivational - Viongga Music
@ksiegarniagrubytom Jak ustawienie ceny promocyjnej wpływa na sprzedaż? #Psychogia #sprzedaż #sprzedawanie #klient #wybór #marketing #rozwójosobisty #firma #biznes #Sklep #pricing #cena #cennik ♬ Epic Inspiration - Kidmada
@ksiegarniagrubytom Jak zwiększyć sprzdaż? Proces wchodzenia w posiadanie. #Psychogia #sprzedaż #sprzedawanie #klient #wybór #marketing #rozwójosobisty #firma #biznes ♬ Epic Inspiration - Kidmada
@ksiegarniagrubytom Trik psychologiczny Dlaczego kupujemy droższą kawę? #Psychogia #Sklep #kawa #kawiarnia #pricing #klient #wybór #cena #sprzedaż #marketing #sprzedawanie #rozwójosobisty ♬ Epic Inspiration - Kidmada
Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.
MT Biznes sp z o.o
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Emocje w marketingu muszą współgrać z motywacją zakupową
5 i pół książki, dzięki którym zwiększysz sprzedaż w 2024 roku
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Data premiery: 01.02.2019
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 112
Data premiery: 18.10.2024
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 573
Format: 14.5x20.5cm
Ilość stron: 672