Odkoduj pułapki myślenia w biznesie

Autor: Phil Barden
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod: MT24008
ISBN: 9788382314403
Numer wydania: 1
Data premiery: 29.03.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: Decoded: The Science Behind Why We Buy
Ilość stron: 368
Przekład: Anita Doroba
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ   Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, ... Zobacz cały opis

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ

 

Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.

Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.

 

Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka.

— Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society

 

Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.

— Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB

 

Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj na naszego TikToka! 

@ksiegarniagrubytom Jak zmieniały sie wyobry klientow, gdy wybierali inne piwa? #Psychogia #Sklep #klient #wybór #pricing #cena #sprzedaż #firma #biznes #biznes #marketing ♬ Epic Motivational - Viongga Music

@ksiegarniagrubytom Jak ustawienie ceny promocyjnej wpływa na sprzedaż? #Psychogia #sprzedaż #sprzedawanie #klient #wybór #marketing #rozwójosobisty #firma #biznes #Sklep #pricing #cena #cennik ♬ Epic Inspiration - Kidmada

@ksiegarniagrubytom Jak zwiększyć sprzdaż? Proces wchodzenia w posiadanie. #Psychogia #sprzedaż #sprzedawanie #klient #wybór #marketing #rozwójosobisty #firma #biznes ♬ Epic Inspiration - Kidmada

@ksiegarniagrubytom Trik psychologiczny Dlaczego kupujemy droższą kawę? #Psychogia #Sklep #kawa #kawiarnia #pricing #klient #wybór #cena #sprzedaż #marketing #sprzedawanie #rozwójosobisty ♬ Epic Inspiration - Kidmada

 

Phil Barden
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Pułapki myślenia
59.90 zł
Taniej o 33 %
W zestawie oszczędzasz
45 zł
134.80 zł
89.99 zł
Nasi klienci wybrali także