Strategiczne podejście do działania w social mediach

Wydawnictwo: One Press
Kod: TO39179
ISBN: 9788328394704
Numer wydania: 1
Data premiery: 2023-06-13
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 160
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...

...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją ... Zobacz cały opis

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...

...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.

Punkt DHL Parcelshop od 13 zł
Firma kurierska od 13 zł
Kurier Inpost od 13 zł
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Firma kurierska DHL od 13 zł
Darmowa dostawa od 149 zł
Nasi klienci wybrali także