Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Autor: Wojciech Budzyński
Wydawnictwo: Poltext
Kod: P11051401
ISBN: 9788375613452
Numer wydania: Wydanie w nowej szacie graficznej
Data premiery: 04.04.2014
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak ... Zobacz cały opis

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego. Zrozumiałym językiem, pozbawionym zawiłości prawnych, szczegółowo omawia:

• uwarunkowania prawno-zwyczajowe umów handlowych,

• ryzyka związane z zawieraniem umów,

• zasady poszukiwania partnera handlowego i oceny jego wiarygodności,

• zawieranie umów w formie oferty,

• ustalanie bazy dostaw (według Incoterms i innych zwyczajów),

• uzgadnianie warunków płatności,

• negocjowanie i formułowanie ogólnych warunków i zasadniczych klauzul umowy,

• zabezpieczanie i dochodzenie roszczeń,

• wykorzystanie taktyk negocjacyjnych.

Kontynuację poruszonych w książce problemów można znaleźć na stronach: wojciechbudzynski.pl oraz profo.pl.

Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i poza granicą.

Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, uniknąć zagrożeń wynikających z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych. Publikacja może też zainteresować wykładowców i studentów, prezentując problematykę negocjacji handlowych w sposób przystepny i uporządkowany.

Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki

Wojciech Budzyński
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
Taniej o 29 %
W zestawie oszczędzasz
25 zł
84.80 zł
59.99 zł