Marketing, książki

Marketing posiada kilka ważnych celów, które są ze sobą bezpośrednio związane. Należy do nich przede wszystkim pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Marketing skupia się na zarządzaniu przynoszącymi zysk relacjami z klientem, starając się bez przerwy zwiększać jego satysfakcję i poczucie lojalności, poprzez zaspokajanie potrzeb konsumenckich.

Jakie są najlepsze książki o marketingu?

Internet był jednym z czynników, które w ogromnym stopniu pozwoliły na rozwój marketingu. Tym samym e-marketing, w tym również content marketing, stał się jego kluczowym trzonem, który wciąż rozgałęzia się w oparciu o nowe technologie i narzędzia. Książka E-marketing G. Mazurka ukazuje najważniejsze strategie e-marketingu, sposoby na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży przez inernet. Dzięki niej dowiedzieć możemy się w jaki sposób wypromować nasz biznes online, czerpać korzyści z content marketingu i cieszyć się kolejnymi zyskami z nowego źródła.

Marketing – książki, które warto przeczytać

Każde pokolenie w końcu zostaje zastąpione kolejnym, z nowymi pomysłami, planami i wizją. Zmiany pokoleniowe wpływają nie tylko na pracę, ale również na wymagania i podejście klientów, do których musimy dostosowywać się, jeśli chcemy, by nasze zyski wciąż rosły. Tworzy to również problemy z dotarciem ze swoimi produktami do całego rynku. Analiza tej tematyki poruszona została w książce Marketing 5.0. P. Kotlera. Autor analizuje również nowe modele biznesowe współczesnego świata oraz wpływ wciąż rozwijającej się technologii i cywilizacji na marketing i obecne realia. Jego rady można skutecznie wykorzystać w odniesieniu do własnego biznesu w celu jego efektywnego i zadowalającego rozwoju.

Podręczniki do marketingu

Podręczniki do marketingu zostały stworzone z myślą o studentach zainteresowanych problematyką marketingową, uczących się na kierunkach związanych z zarządzaniem oraz ekonomią. Podręcznik Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod redakcją L. Garbarskiego i M. Krzyżanowskiej wprowadza w strategie marketingowe oraz uczy wykorzystania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych. Przedstawia również znaczenie marketingu, opierając się na wypowiedziach wybitnych praktyków gospodarczych, wprowadzając w świat nie tylko teorii, ale również praktyki, co jest bardzo dobrą podstawą do zrozumienia tej dziedziny.

W tej kategorii Księgarni Gruby Tom dostępne są najlepsze książki o marketingu internetowym, public relations, mediach społecznościowych, publikacje zawierające praktyczne wskazówki na temat kampanii reklamowych i wiele więcej. Dowiedz się, jak sprzedawać skutecznie, budować silną markę, lepiej dotrzeć do klienta, czerpiąc z najlepszych książek o marketingu.

 

W pozostałych kategoriach Księgarni Gruby Tom dostępne są również książki z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów,  zarządzania, psychologii i wiele więcej.

Format:
Sortuj:
Na stronie:
Mind hacking
Autorzy: Marcin Cichocki
Data premiery: 21.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Semiotyka w marketingu
Autorzy: Krzysztof Polak , Marzena Żurawicka
Data premiery: 20.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Marketing
Data premiery: 27.01.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 522
Wysyłka w ciągu 1-2 dni
Zarządzanie silną marką
Ilość stron: 444
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Personal Branding Świadome kształtowanie wizerunku
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 238
Produkt niedostępny
Nowe 4P marketingu
Autorzy: Dryl Wioleta , Dryl Tomasz , Kęprowska Urszula
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 340
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Marketing usług zdrowotnych
Autorzy: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 337
Produkt niedostępny
Marketing relacji Teoria i praktyka
Autorzy: Mitręga Maciej
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 148
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autorzy: Rogala Anna , Pilarczyk Bogna
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta (wyd. IX zmieni
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Controlling działań marketingowych
Autorzy: Grzegorczyk Wojciech
Ilość stron: 134
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Machina wstydu
Autorzy: Cathy O’Neil
Data premiery: 12.12.2022
Format: 148 mm x 210 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Marketing Koncepcja skutecznych działań
Produkt niedostępny
E-MARKETING
Data premiery: 14.10.2022
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 488
Wysyłka w ciągu 1-2 dni
Marketing
Autorzy: Philip Kotler
Produkt niedostępny
Marketing Automation
Autorzy: Grzegorz Błażewicz
Data premiery: 03.06.2022
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Wskaźniki marketingowe
Ilość stron: 672
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Mity marketingowe
Autorzy: Pogorzelski Jacek
Ilość stron: 316
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych
Marka na cztery sposoby
Autorzy: Pogorzelski Jacek
Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 248
Produkt niedostępny
Wizerunek
Autorzy: Szlis Izabela
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 320
Produkt niedostępny
Badania marketingowe
Autorzy: Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa
Ilość stron: 226
Produkt niedostępny
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autorzy: Rogala Anna , Pilarczyk Bogna
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296
Produkt niedostępny
Marketing
Format: 16.0x23.5cm
Ilość stron: 298
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych