Co chce wiedzieć klient?

Autor: Marcus Sheridan
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod: MT21011
ISBN: 9788382310559
Data premiery: 16.04.2021
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer, 2nd Edition, Revised and Updated
Ilość stron: 404
Przekład: Monika Malcherek
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. ... Zobacz cały opis

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji

Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj

Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:

- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;

- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;

- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);

- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.

Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.

***

Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.

Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B”, prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting

Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne”. Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.

Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing

Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (…) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com

To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.

Roger C. Parker

***

MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w „New York Timesie”, dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego”, czy w magazynie „Forbes”, na łamach którego został uznany za jednego z 20 „najbardziej intrygujących mówców” w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o książkach dla handlowców, zajrzyj na naszego TikToka: 

@ksiegarniagrubytom Topowe książki dla handlowców! Znasz je? 😁 #ksiazkinatiktoku #booktokpolska #własnybiznes #handlowiec ♬ dźwięk oryginalny - Gruby Tom

 

Marcus Sheridan

Marcus Sheridan jest rozchwytywanym międzynarodowym mówcą, znanym ze swojej wyjątkowej zdolności do ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności na żywo dzięki prostemu, ale potężnemu, transformacyjnemu podejściu biznesowemu. Marcus został nazwany przez „New York Times” „Guru marketingu internetowego”, a w 2017 r. magazyn „Forbes” umieścił Marcusa na liście "20 Mówców, których nie chcesz przegapić”. Marcusa, który nie ogranicza się do sceny, najczęściej można spotkać, jak przechadza się przez tłum, zwraca się do widzów po imieniu i zaprasza ich na swoją prezentację.

Jako autor przewodnika po marketingu „Co chce wiedzieć klient” Marcus nie tylko zainspirował tysiące ludzi do wykorzystania ich potencjału, ale zapewnił im narzędzia potrzebne do osiągnięcia tego celu. Mashable uznał jego książkę za „książkę marketingową nr 1” do przeczytania w 2017 r. Forbes umieścił ją na liście „11 książek o marketingu, które powinien przeczytać każdy CMO”. Marcus pojawiał się w takich pismach, jak New York Times, Inc., The Globe and Mail, Content Marketing Institute, Social Media Examiner i nie tylko. Zainspirował tysiące odbiorców i pomógł milionom ludzi z całego świata osiągnąć sukces dzięki swojej filozofii „Oni pytają, ty odpowiadasz”.

Paczkomaty Inpost od 13 zł
Firma kurierska od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

5 i pół książki, dzięki którym zwiększysz sprzedaż w 2024 roku

22.04.2024
Akademia Handlowca jest wydarzeniem organizowanym od 10 lat. Tym razem najlepsi handlowcy i managerowie sprzedaży spotkali się 22 kwietnia w Teatrze Syrena w Warszawie, by zdobyć nowe narzędzia sprzedażowe i wzmocnić swoją motywację.

Co chce wiedzieć klient? - RECENZJA

29.09.2023
Co chce wiedzieć klient? A co chce wiedzieć przedsiębiorca? Recenzja książki "Co chce wiedzieć klient" - Marcus Sheridan.

Jak przyciągnąć klientów? 3 książki o content marketingu, które warto przeczytać

20.07.2023
Trzy najlepsze książki o marketingu, które pomogą Ci tworzyć jeszcze lepsze treści na social media.

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Strategia Umami
64.90 zł
Taniej o 39 %
W zestawie oszczędzasz
45 zł
114.80 zł
69.99 zł
Nasi klienci wybrali także