Kreatywność S.A.

Autor: ED CATMULL
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod: MT17016
ISBN: 9788380872554
Data premiery: Kwiecień 2017
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka
Tytuł oryginalny: Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration
Ilość stron: 388
Przekład: Marcin Kowalczyk
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, ... Zobacz cały opis
Powiadom

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".

Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna.

Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie.

ED CATMULL
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Kultura kreatywności w firmie – jak robi to Pixar?

12.02.2024
Budowanie kultury kreatywności w firmie – wskazówki Eda Catmulla, autora "Kreatywności S.A" oraz prezesa i współzałożyciela Pixara.

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: