Więcej niż wielkość. Dziewięć strategii biznesowych– czyli jak osiągnąć sukces w czasach napięć społecznych, nacjonalizmu gospodarczego i rewolucji technologicznej

Autor: Arindam Bhattacharya, Nikolaus Lang, Jim Hemerling
Wydawnictwo: Ican Institute
Kod: TO3634
ISBN: 9788396944702
Data premiery: 2023
Oprawa: twarda
Poznaj 9 strategii do osiągnięcia znakomitych wyników biznesowych Więcej niż wielkość odpowiada na dwa fundamentalne pytania, ... Zobacz cały opis

Poznaj 9 strategii do osiągnięcia znakomitych wyników biznesowych

Więcej niż wielkość odpowiada na dwa fundamentalne pytania, przed którymi stoją dziś liderzy biznesu w świecie kształtowanym przez przełomowe zmiany technologiczne, gospodarcze i społeczne. Po pierwsze, czym jest wyjątkowa wydajność w nowej, niestabilnej erze? Po drugie, jak budować przewagę konkurencyjną w rzeczywistości, w której obowiązują nowe i często zmieniające się zasady?

Arindam Bhattacharya, Nikolaus Lang i Jim Hemerling, autorzy książki, przebadali setki firm i przeprowadzili dziesiątki wywiadów z liderami. Na ich podstawie stworzyli kompleksowe ramy budowania wysokowydajnej, odpornej, adaptacyjnej i społecznie odpowiedzialnej organizacji. W Więcej niż wielkość proponują menedżerom dziewięć strategii odnoszących się do każdego aspektu funkcjonowania firmy oraz zestaw zasad przywódczych, które mogą zapewnić firmom znakomite wyniki.

Każdej strategii został poświęcony osobny rozdział, dzięki czemu książka dostarcza wyczerpujących odpowiedzi na pytania nurtujące każdego lidera, przykładów z prawdziwego życia oraz inspiracji z różnych branż i rejonów geograficznych. Jak pisze w przedmowie Rich Lesser, dyrektor generalny BCG, Więcej niż wielkość to wszechstronny podręcznik, z którego menedżerowie „będą mogli zaczerpnąć wskazówki, jak ich firmy powinny funkcjonować w nowej, bardziej niespokojnej epoce napięć społecznych, nacjonalizmu gospodarczego i rewolucji technologicznej”.

Czego dowiesz się z książki?

  • Dlaczego musimy wyjść poza dwudziestowieczną definicję tego, co jest uważane za wielkie, jeśli chcemy osiągać rewolucyjne wyniki?
  • Jakie formy przewagi konkurencyjnej mają duże znaczenie dla osiągnięcia długotrwałego wzrostu w XXI wieku?
  • Jak 3 podstawowe siły zmieniają charakter globalnego biznesu (wpływ napięcia społecznego, nacjonalizmu gospodarczego i rewolucji technologicznej)?
  • Jakie 9 strategii może być źródłem sukcesu Twojego biznesu, pozwalającym osiągać „więcej niż wielkość”?
  • Jak budować zwinne, elastyczne i zdolne do adaptacji organizacje, które będą odporne na szoki gospodarcze?
Arindam Bhattacharya
Nikolaus Lang
Jim Hemerling
Paczkomaty Inpost od 13 zł
Firma kurierska od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Nasi klienci wybrali także