Teoria konkurencji

Autor: Adam Noga
Wydawnictwo: Poltext
Kod: P20231003
ISBN: 9788381755191
Numer wydania: 1
Data premiery: 24.10.2023
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 240
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana ... Zobacz cały opis

Teoria konkurencji, Adam Noga

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.

Profesor Adam Noga pracuje w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w której w 2004 roku objął Katedrę Ekonomii.

Adam Noga
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Poltext sp. z o.o.     

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy@mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Zarządzanie
120.00 zł
1 x
Teoria konkurencji
54.90 zł
Taniej o 30 %
W zestawie oszczędzasz
52 zł
174.90 zł
122.99 zł
1 x
Teoria konkurencji
54.90 zł
1 x
Teoria organizacji
54.90 zł
1 x
Zarządzanie
120.00 zł
Taniej o 30 %
W zestawie oszczędzasz
70 zł
229.80 zł
159.99 zł
Nasi klienci wybrali także