Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

Autor: Łodziana-Grabowska Joanna
Wydawnictwo: Cedewu
Kod: 71154602077KS
ISBN: 9788375567274
Numer wydania: 1
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 190
Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują ... Zobacz cały opis
Powiadom

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce, Łodziana-Grabowska Joanna

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych. Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

Łodziana-Grabowska Joanna
Producent / Podmiot odpowiedzalny

CeDeWu Sp. z o.o.

Żurawia 47/49 lok. 307
00-680 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: hurt@cedewu.pl

Telefon: 22 396 15 00

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: