Autor: | Kinastowska Joanna |
Wydawnictwo: | Cedewu |
Kod: | 23814A02077KS |
ISBN: | 9788381026031 |
Numer wydania: | 1 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Ilość stron: | 274 |
Czy każdy może zostać politykiem?
Czy każdy może zostać politykiem?, Kinastowska Joanna
? Praktyczne Vademecum rozwoju Twojej marki ? Dla aktualnych i potencjalnych kandydatów działających w obszarze polityki, a także dla obywateli pragnących racjonalnie podejmować swoje decyzje wyborcze Książka „Czy każdy może zostać politykiem?” to unikatowa na polskim rynku wydawniczym pozycja prezentująca proces budowy silnej marki personalnej, kształtującej wiarygodnego i odpowiedzialnego polityka. To zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej pozwala samodzielnie - w 6 krokach - sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Autorka pomaga Czytelnikowi przejść przez ów proces z sukcesem, udostępniając materiały do samodzielnych ćwiczeń – w Vademecum rozwoju Twojej marki zamieszczonym na końcu książki. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: • uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; • aktywnie działać dla dobra wspólnego; • lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych; • zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację. A także do tych, którzy: • czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość; • tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy. Joanna Kinastowska, autorka, ma 15-letnie doświadczenie w pracy jako doradca, wykładowca, pedagog, szkoleniowiec i business coach, a także jako radna niezależna w dzielnicy m.st. Warszawy oraz prorektor prywatnej uczelni. Zainteresowania badawcze koncentruje głównie wokół obszarów komunikacji marketingowej, wizerunkowej i politycznej, szczególnie wizerunku kobiet w polityce, budowy skutecznego przywództwa i spójnej marki lidera. Ze służenia ludziom czerpie prawdziwą satysfakcję, a jej optymizm, ciekawość świata i otwartość w relacjach dodają skrzydeł osobom z nią pracującym i z pewnością dodadzą również Czytelnikom tej książki.
CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49 lok. 307
00-680 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.