Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Autor: Szulc Magdalena
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Kod: 14726A02750KS
ISBN: 9788323240341
Numer wydania: 1
Format: 17.0x24.5cm
Ilość stron: 214
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii ... Zobacz cały opis
Powiadom

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych, Szulc Magdalena

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.

Szulc Magdalena
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Wydawnictwo Naukowe UAM

Fredry 10
61-701 Poznań Polska

Kontakt

E-mail: wydawnictwo@amu.edu.pl

Telefon: 61 829-46-46

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: