Jak tworzyć i wdrażać wygrywającą strategię sprzedaży?

Autor: Mark J.Woeppel
Wydawnictwo: ICAN
Kod: TO517
ISBN: 9788363662493
Oprawa: twarda
Nawet najlepsza strategia to zdecydowanie za mało, aby zdeklasować rynkowych rywali.
Kluczem do sukcesu jest skuteczne przekucie ... Zobacz cały opis
Powiadom

Jak tworzyć i wdrażać wygrywającą strategię sprzedaży?, Mark J.Woeppel

Nawet najlepsza strategia to zdecydowanie za mało, aby zdeklasować rynkowych rywali.
Kluczem do sukcesu jest skuteczne przekucie strategii w przemyślane działania sprzedażowe.
Ale ta sztuka udaje się nielicznym! Z badań wynika, że tylko niecałe 10% dobrze formułowanych strategii doczekuje się udanej realizacji, a przedsiębiorstwa osiągają jedynie 50-60% zakładanych wyników finansowych. Menedżerowie sami przyznają, że mają problem z powiązaniem codziennych działań sprzedażowych ze strategią.
Poza tym wiele firm nawet nie ma formalnej strategii sprzedaży spójnej ze strategią ogólną!
Tymczasem dopiero ich sprawne połączenie pozwala osiągać wyższe wyniki i wyróżniać się na tle konkurencji.
Ty już dzisiaj możesz tego dokonać: sięgnij po książkę Franka Cespedesa z Harvard Business School, uznawanego za jednego z najbardziej wpływowych ekspertów sprzedaży. Autor w niezwykle praktyczny sposób podpowie Ci, jak pogodzić cele sprzedażowe z celami organizacji i wprowadzić jedność między ich realizacją a deklarowaną strategią. Dzięki jego wskazówkom zbudujesz swoją przewagę na mocnym fundamencie.
UWAGA: To nie jest kolejna książka tylko o planowaniu strategicznym!
To praktyczny przewodnik, który pokaże Ci, co dokładnie powinieneś zrobić, aby dzięki przemyślanej strategii sprzedaży zdobywać nowych klientów i większe zyski.
Najlepsza książka roku o sprzedaży według strategy + business

Mark J.Woeppel
Producent / Podmiot odpowiedzalny

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: infolinia@ican.pl

Telefon: 22 11 33 444

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: