Marketing automation krok po kroku

Autor: Łukasz Kosuniak
Kod: TO3588
ISBN: 9788395140174
Chcesz zautomatyzować działania marketingowe i sprzedażowe? Wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić? Korzystasz ... Zobacz cały opis
Powiadom

Marketing automation krok po kroku, Łukasz Kosuniak

Chcesz zautomatyzować działania marketingowe i sprzedażowe? Wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić? Korzystasz już z MA i masz wrażenie, że nie wykorzystujesz 100% jego możliwości?

Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka pomoże Ci sprawnie, bez problemów i nieplanowanych kosztów wprowadzić w firmie automatyzację marketingu i w pełni wykorzystać jej potencjał, co przełoży się na realne wyniki biznesowe.

  •  Prawie 500 stron lektury
  •  Gotowe szablony procesów wdrożenia
  •  Pomysły na scenariusze wykorzystania marketing automation
  • Przykłady i wskazówki przetestowane w praktyce

 

Czego dowiesz się z książki „Marketing automation krok po kroku”?

  • Z tego obszernego przewodnika marketing automation dowiesz się m.in.:
  • Czy w Twojej firmie przyda się automatyzacja marketingu i co dzięki niej zyskasz?
  • Jak przygotować się do wprowadzenia automatyzacji?
  • Jak przygotować treści, które pomogą Ci skutecznie generować leady?
  • Jak zaplanować procesy marketingowe, które można zautomatyzować?
  • Jak dobrać odpowiednie narzędzie marketing automation?
  • Jak skutecznie wdrożyć automatyzację marketingu w Twojej firmie?

Poznając metodykę GPS, otrzymasz też gotowe szablony procesów i zestawienia zasobów potrzebnych w uruchomieniu marketing automation (wcześniej dostępne jedynie dla moich klientów i udoskonalane na podstawie ich opinii).

Dlaczego powstała książka „Marketing automation krok po kroku”?
„W marketingu i sprzedaży B2B nikt nie ma już monopolu na wiedzę. Nikt nie może być pewny, że klient, który w CRM-ie jest oznaczony jako „szansa sprzedaży z 90% prawdopodobieństwa”, faktycznie kupi jego produkt. Dlaczego? Nikt nie wie tak naprawdę, na jakim etapie procesu decyzyjnego znajduje się jego klient. Po to właśnie powstały narzędzia marketing automation, żeby rozwiązać ten problem.

Jako konsultant marketingu B2B – na swojej drodze ciągle spotykam ludzi, którzy mierzą się z tymi samymi problemami co ja ponad 10 lat temu w trakcie wdrożenia pierwszego w Polsce systemu automatyzacji marketingu.

Jeżeli wdrażasz lub zamierzasz wdrożyć system marketing automation w swojej firmie, to książka „Marketing automation krok po kroku” i dodatkowe materiały pozwolą Ci przejść przez ten proces skutecznie i bezboleśnie.

Pomagając klientom we wdrożeniu automatyzacji marketingu, wielokrotnie obserwowałem, że brak odpowiednich treści, procesów i umiejętności utrudniał pełne wykorzystanie możliwości automatyzacji marketingu. Dlatego w tej książce znajdziesz nie tylko opis potencjałów systemów marketing automation, ale też praktyczne porady, w jaki sposób je wykorzystać w praktyce. Przedstawię Ci metodykę GPS (Goals, Processes, Skills), którą opracowałem, aby wdrożenia marketing automation przekładały się na realne wyniki biznesowe.

Z książki „Marketing automation krok po kroku” dowiesz się, w jaki sposób możesz tworzyć nowoczesny i skuteczny marketing, który:

  • jest oparty na realnej wiedzy w postaci danych,
  • daje wartość nie tylko nadawcom, ale i odbiorcom treści,
  • jest skalowalny i policzalny,
  • sprawia, że zespół marketingu jest postrzegany jako generator wartości, a nie kosztów”.

Nie czekaj dłużej! Już dziś zamów książkę „Marketing automation krok po kroku”, dzięki której skutecznie i krok po kroku zaplanujesz i wprowadzisz automatyzację marketingu w swojej firmie.

Co znajdziesz w książce „Marketing automation krok po kroku”?
Książka to swoisty przewodnik, do którego możesz regularnie zaglądać, przygotowując się do wprowadzenia automatyzacji marketingu.

W pierwszym rozdziale dowiesz się m.in.:

  • czym naprawdę jest automatyzacja marketingu i dlaczego ta nazwa jest błędna,
  • jakie są najważniejsze korzyści wynikające z umiejętnego stosowania automatyzacji marketingu i
  • kto w firmie na tym najbardziej skorzysta,
  • jak przekonać współpracowników do wprowadzenia marketing automation w firmie,
  • poznasz też najważniejsze funkcje i możliwości systemów marketing automation oraz praktyczne
  • zasady ich wykorzystania.

W drugim rozdziale dowiesz się m.in.:

  • jak krok po kroku przygotować scenariusze automatyzacji marketingu do wykorzystania na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego klienta,
  • jak wykorzystać marketing automation nie tylko w generowaniu leadów, ale również na etapie posprzedażowym.

W trzecim rozdziale autor podpowiada m.in.:

  • jak możesz się przygotować do wdrożenia systemu marketing automation w firmie (w jaki sposób porządkować dane, przygotować procesy i zasoby, budować kompetencje czy integrować systemy automatyzacji marketingu z innymi aplikacjami, takimi jak np. CRM, systemy ankietowe, webinarowe itp.),
  • jakie są najczęstsze błędy, które osoby zajmujące się sprzedażą popełniają podczas wprowadzania automatyzacji marketingu, i jak ich uniknąć.

W czwartym rozdziale autor przedstawia autorską metodykę GPS. Dowiesz się:

  • jak skutecznie wdrożyć i w pełni wykorzystać narzędzia marketing automation dzięki połączeniu planowania procesów już na poziomie celów organizacji, ich automatyzacji oraz określeniu kompetencji niezbędnych do realizacji wybranych procesów.

W piątym rozdziale autor:

  • podpowiada jak wybrać optymalny system marketing automation dla Twojej firmy,
  • dowiesz się, jakie są najważniejsze typy narzędzi tego rodzaju komunikacji oraz różnice między nimi,
  • omawia też w skrócie najpopularniejsze w Polsce systemy MA, aby dać Ci wyobrażenie o ich możliwościach.

Dla kogo jest książka „Marketing automation krok po kroku”?

 

  • Dla marketerów i menedżerów, którzy w swoich zespołach chcą prowadzić skuteczne działania marketingowe zintegrowane z procesami sprzedażowymi. Jestem zwolennikiem pełnej integracji działań marketingowych i sprzedażowych B2B. Uważam, że w zasadzie nie powinno się wdrażać automatyzacji marketingu bez wcześniejszego pełnego zintegrowania tych narzędzi z systemami CRM lub innymi mechanizmami zarządzania sprzedażą.
  • Dla menedżerów działów handlowych, którzy chcą zwiększyć skuteczność sprzedaży dzięki generowaniu wysokiej jakości leadów z wykorzystaniem automatyzacji marketingu. „Skutkiem ubocznym” wykorzystania w praktyce metod, które zaprezentowanych w tej publikacji, będzie też uporządkowanie i opisanie procesów marketingowych, dzięki czemu nawet jeżeli ostatecznie nie zdecydujesz się na ich pełną automatyzację, będą one znacznie lepiej zrozumiane i dzięki temu – sprawniej realizowane.
  • Nie tylko dla korporacji! Z tej książki skorzystasz, nawet jeżeli pracujesz w niewielkiej firmie. Na szczęście czasy, w których narzędzia marketing automation były dostępne tylko dla korporacji, dawno minęły. W tej chwili nawet niewielkie firmy mogą czerpać z benefitów automatyzacji marketingu. W książce znajdziesz specjalny rozdział, w którym opisuję zastosowanie marketing automation w małych firmach. Praktycznie każdy opisany przykład został przetestowany w praktyce przeze mnie i moich klientów.
  • Dla osób, które korzystają już z systemu marketing automation i chcą się upewnić, że wykorzystują maksimum jego możliwości. Dość często zdarza się, że systemy automatyzacji marketingu pracują na 10% swoich możliwości, ponieważ nie ma pomysłu, jak je w pełni wykorzystać. Niestety w tym czasie płaci się pełną cenę licencji, co jest często dość frustrujące. W książce znajdziesz moją autorską listę kontrolną, która jest źródłem pomysłów na nowe scenariusze wykorzystania automatyzacji marketingu.
  • Książka to praktyczny przewodnik krok po kroku. Dzięki temu możesz skorzystać z niej, nawet jeżeli nie posiadasz szczególnej wiedzy na temat automatyzacji marketingu.

Co ważne, to nie jest to publikacja tylko o narzędziach marketing automation. Nie musisz mieć wiedzy technicznej, w szczególności informatycznej, żeby skorzystać z tej książki.

Materiały dodatkowe:

Po zakupie książki zyskasz dostęp do specjalnej strony, na której, będziesz mieć możliwość skorzystania z materiałów uzupełniających. 

Łukasz Kosuniak
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: