Paradoks innowacji sprzedażowej. Jak wykorzystać nowoczesne metody do optymalizacji efektywności sprzedaży

Autor: Howard Dover
Wydawnictwo: Ican Institute
Kod: TO3920
ISBN: 9788396944740
Data premiery: 2024
Oprawa: twarda
Ilość stron: 204
Rewolucyjna książka, która wywraca do góry nogami to, co wiemy o sprzedaży Oto paradoks innowacji sprzedażowej – ... Zobacz cały opis

Paradoks innowacji sprzedażowej. Jak wykorzystać nowoczesne metody do optymalizacji efektywności sprzedaży, Howard Dover

Rewolucyjna książka, która wywraca do góry nogami to, co wiemy o sprzedaży

Oto paradoks innowacji sprzedażowej – coraz bardziej zaawansowana technologia sprawia, że handlowcom coraz lepiej wychodzi pogarszanie jakości doświadczeń zakupowych klientów. Jak to możliwe, że mimo znaczących inwestycji w szkolenia sprzedawców i dostępu do nowych technologii firmy nie odnotowują większej skuteczności i wyższych zysków?

Dr Howard Dover, technolog sprzedaży i profesor akademicki, podejmuje odważną próbę rozwikłania paradoksu innowacji w sprzedaży. Analizuje czynniki hamujące wzrost sprzedaży, przygląda się firmom, którym udało się przełamać impas lub nie, i przytacza najnowsze wyniki badań. Na kolejnych stronach Dover odkrywa karty, wyjaśniając krok po kroku, jak doprowadziliśmy do obecnego stanu sprzedaży, dlaczego paradoks dotyka tak wielu firm i co należy z nim zrobić.

Autor pokazuje, jak mądrze wykorzystywać technologie sprzedaży dzięki podejściu, które koncentruje się nie na tym, by skalować działania sprzedawców w myśl zasady „róbmy cokolwiek, byle więcej”, ale na kliencie i jego potrzebach. Krótko mówiąc, na pomaganiu nabywcom w kupowaniu.

Książka Dovera to cenny zbiór metod i narzędzi, które pomogą Ci odblokować w pełni potencjał zespołu sprzedaży i wyrwać się z błędnego koła paradoksu! Z lektury książki dowiesz się:

  • Na czym polega paradoks innowacji w sprzedaży? Komu udaje się go przełamać i w jaki sposób?
  • Jak poznać, czy właściwie używasz nowych technologii w sprzedaży i co z tym możesz zrobić?
  • Jak zmieniły się zachowania klientów w wyniku innowacji technologicznych i jakie konsekwencje niesie to dla procesów sprzedaży i sposób dotarcia do konsumentów?
  • Jakie są najlepsze praktyki wykorzystania nowych technologii, tak aby klientom było łatwiej kupować, a sprzedawcom łatwiej sprzedawać?
  • Jak pokonać przeszkody organizacyjne i środowiskowe, które nie pozwalają na wykorzystanie potencjału nowych technologii?
Howard Dover
Producent / Podmiot odpowiedzalny

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: infolinia@ican.pl

Telefon: 22 11 33 444

Firma kurierska 0 zł
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
SPIN® SELLING
119.00 zł
Taniej o 15 %
W zestawie oszczędzasz
39 zł
268.00 zł
229.00 zł