Biznes

Autorzy:
Eyal Nir
, Hoover Ryan
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 240

Autorzy:
Oszajca Anna
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 248

Autorzy:
Erikson Thomas
Format: 14.5x23.5cm
Ilość stron: 344

Autorzy:
Tracy Brian
Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 462

Autorzy:
Bartlett Steven
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 384

Autorzy:
Tracy Brian
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 224

Autorzy:
Dąbrowski Marcin
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 200

Autorzy:
Żukowski Marcin
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 248

Autorzy:
Buterin Vitalik
Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 392

Autorzy:
Kochan Krzysztof
Format: 16.0x23.5cm
Ilość stron: 432

Autorzy:
Michalak Katarzyna
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 158

Autorzy:
Tracy Brian
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 208

Autorzy:
Bryan Lara
, Hall Rose
Ilość stron: 128

Autorzy:
Czaplińska Anna
, Kavetskyy Igor
, Rosa Grażyna
Ilość stron: 190

Autorzy:
Griffiths Chris
, Costi Melina
, Medlicott Caragh
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 312

Autorzy:
Hill Napoleon
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 216

Autorzy:
Welch Jack
, Welch Suzy
Format: 15.0x22.7cm
Ilość stron: 400

Autorzy:
Agrawal Ajay
, Gans Joshua
, Goldfarb Avi
Ilość stron: 320

Autorzy:
Stanier Michael Bungay
Format: 12.5x18.3cm
Ilość stron: 236

Autorzy:
Bloch Robert L.
Format: 12.5x19.0cm
Ilość stron: 204

Autorzy:
Kaiser Axel
Format: 12.5x19.5cm
Ilość stron: 192

Autorzy:
Grela Joanna
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 296

Autorzy:
Bednarski Arkadiusz
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 344

Autorzy:
Szczepański Jarek
Format: 15.8x23.5cm
Aktualności
Zmieniaj liczby w obrazy: jak mówić, by ludzie lepiej nas rozumieli
23.09.2024
Proste mówienie o wartościach liczbowych sprawia, że nasza treść staje się bardziej zrozumiała. Słuchaczom jest też łatwiej zapamiętać, o czym mówimy - przekonują Chip Heath i Karla Starr, autorzy książki "Liczby się liczą". W cyklu "Gruba Wiedza" przyglądamy się niektórym z ich rad.
Jak nie dać się wykorzystać w cudzych negocjacjach?
20.09.2024
W negocjacjach, w których biorą udział więcej niż dwie strony, może dojść do sytuacji, w której ktoś wykorzystuje Cię jako pionka, aby osiągnąć swoje cele, nie oferując Ci nic w zamian. Jest to jeden z problemów, które porusza Barry Nalebuff w swojej książce "Jak podzielić tort".
Strategia komunikacji marki: "kochaj mnie lub nienawidź"
09.08.2024
Lubisz ludzi, z którymi się zgadzasz, z których wartościami możesz się utożsamiać? A co z markami, od których kupujesz? Jim Edwards w swojej książce "Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko" przekonuje, że wyraziste opinie i trzymanie się swoich wartości są w stanie wzbudzić zainteresowanie na rynku. W cyklu "Gruba wiedza" prześledziliśmy jego rady, aby sprawdzić, jak strategia "Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie" może przekształcić sposób, w jaki firma komunikuje się ze swoimi klientami.