Marcus Sheridan
Marcus Sheridan jest rozchwytywanym międzynarodowym mówcą, znanym ze swojej wyjątkowej zdolności do ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności na żywo dzięki prostemu, ale potężnemu, transformacyjnemu podejściu biznesowemu. Marcus został nazwany przez „New York Times” „Guru marketingu internetowego”, a w 2017 r. magazyn „Forbes” umieścił Marcusa na liście "20 Mówców, których nie chcesz przegapić”. Marcusa, który nie ogranicza się do sceny, najczęściej można spotkać, jak przechadza się przez tłum, zwraca się do widzów po imieniu i zaprasza ich na swoją prezentację.
Jako autor przewodnika po marketingu „Co chce wiedzieć klient” Marcus nie tylko zainspirował tysiące ludzi do wykorzystania ich potencjału, ale zapewnił im narzędzia potrzebne do osiągnięcia tego celu. Mashable uznał jego książkę za „książkę marketingową nr 1” do przeczytania w 2017 r. Forbes umieścił ją na liście „11 książek o marketingu, które powinien przeczytać każdy CMO”. Marcus pojawiał się w takich pismach, jak New York Times, Inc., The Globe and Mail, Content Marketing Institute, Social Media Examiner i nie tylko. Zainspirował tysiące odbiorców i pomógł milionom ludzi z całego świata osiągnąć sukces dzięki swojej filozofii „Oni pytają, ty odpowiadasz”.

