Autor: | Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN: | 9788301217891 |
Numer wydania: | 1 |
Data premiery: | 25.05.2021 |
Format: | 210 mm x 297 mm |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 736 |
Badanie rynku
Badanie rynku, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.
„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.
Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
Polska
Kontakt
E-mail: dyrektywa@pwn.pl
Kurier DPD | 0 zł |
Kurier Inpost | 0 zł |
Punkt DHL Parcelshop | 0 zł |
Firma kurierska | 0 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | 0 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | 0 zł |
Firma kurierska DHL | 0 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.