Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Autor: Caputa Wiesława
Wydawnictwo: Cedewu
Kod: 15842002077KS
ISBN: 9788381022347
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 250
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są ... Zobacz cały opis
Powiadom

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym, Caputa Wiesława

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany; • nowej relacji, która może być nawiązywana z „tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci; • nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy. Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji. Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji. Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.

Caputa Wiesława
Producent / Podmiot odpowiedzalny

CeDeWu Sp. z o.o.

Żurawia 47/49 lok. 307
00-680 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: hurt@cedewu.pl

Telefon: 22 396 15 00

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: