Konsumpcja w czasach pandemii. Jak kryzys spowodowany pandemią COVID-19 zmienił zachowania konsumentów?

Autor: Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320825060
Numer wydania: 1
Data premiery: 2022-08-31
Format: 237mm x 160mm
Ilość stron: 170
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
 
• rozważania na

... Zobacz cały opis
Powiadom

Konsumpcja w czasach pandemii. Jak kryzys spowodowany pandemią COVID-19 zmienił zachowania konsumentów? , Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
 
• rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
• dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
• przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Paweł Chlipała
Agnieszka Żbikowska
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.

Wawelska 78 lok. 22
02-034 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handel@pwe.com.pl

Telefon: 795189901

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: