Relacje jako kapitał organizacji

Autor: Moczydłowska Joanna M., Korombel Anna, Bitkowska Agnieszka
Wydawnictwo: Difin
Kod: 89136601644KS
ISBN: 9788380855441
Format: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 137
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. ... Zobacz cały opis

Relacje jako kapitał organizacji, Moczydłowska Joanna M., Korombel Anna, Bitkowska Agnieszka

Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.

Moczydłowska Joanna M.
Korombel Anna
Bitkowska Agnieszka
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Difin sp z o.o.

Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: info@difin.pl

Telefon: 22 851 45 61

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: