Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce

Autor: Jarocki Mariusz, Marzec Paweł
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
Kod: 19085801754KS
ISBN: 9788323143574
Format: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 206
Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny ... Zobacz cały opis

Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce, Jarocki Mariusz, Marzec Paweł

Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny dla ich klientów. Posiadanie poprawnie zaprojektowanej i funkcjonalnej witryny jest od wielu lat nieodzowne. Aspektem rozważanym na łamach monografii jest wykorzystanie najnowszych rozwiązań IT w budowie serwisów internetowych instytucji kultury w Polsce. Obiektem autorskich badań stały się zaś biblioteki, centra kultury, filharmonie, opery, instytucje filmowe, teatry, muzea i galerie. Poddano weryfikacji takie czynniki wpływające na odbiór i poprawne funkcjonowanie strony, jak: technologie wykonania serwisu, obecność instytucji w mediach społecznościowych, audyt dostępności i optymalizacji dla wyszukiwarek, testy mobilności oraz występowanie podstawowych funkcjonalności (m.in. wielojęzyczność, BIP, RSS).

Jarocki Mariusz
Marzec Paweł
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Wydawnictwo Naukowe UMK

Gagarina 5
87-100 Toruń Polska

Kontakt

E-mail: books@umk.pl

Telefon: (56)611 4750

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: