Siła konsumpcji

Autor: Olejniczuk-Merta Anna, redakcja naukowa
Wydawnictwo: Difin
Kod: 64978B01644KS
ISBN: 9788382704242
Ilość stron: 256
Monografia prezentuje nowatorskie, dwuwymiarowe pojmowanie konsumpcji. Pokazuje jej miejsce i rolę w procesach rozwoju jednostki, grup ... Zobacz cały opis

Siła konsumpcji, Olejniczuk-Merta Anna, redakcja naukowa

Monografia prezentuje nowatorskie, dwuwymiarowe pojmowanie konsumpcji. Pokazuje jej miejsce i rolę w procesach rozwoju jednostki, grup społecznych, społeczeństwa, gospodarki, a także wagę dbałości o przyrodnicze otoczenie człowieka. Ewolucyjne i interdyscyplinarne podejście badawcze pozwoliło na rozszerzenie i pogłębienie wiedzy na temat konsumpcji, zachowania konsumentów oraz ich wpływu na kształtowanie warunków i jakości życia na początku XXI wieku. Przybliżyło też modyfikacje zachowania konsumentów, procesów gospodarowania, użytkowania otoczenia przyrodniczego w wyniku wirtualizacji życia oraz rozwoju sztucznej inteligencji. Publikacja jako efekt holistycznych badań jest kierowana do szerokiego grona środowisk naukowych związanych badaniami i kształceniem w zakresie z nauk społecznych i humanistycznych oraz praktyków gospodarczych, instytucji rządowych, podmiotów badających rynek i konsumpcję. Jej adresatami są także doktoranci i studenci zainteresowani problematyką konsumpcji, jakości życia w świetle zmian zachodzących we współczesnym społeczeństwie i jego kulturze.

Olejniczuk-Merta Anna
redakcja naukowa
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Difin sp. z o.o.

Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: anna.stawinska@difin.pl

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: