Teoria konkurencji

Ekonomiczna teoria wszystkiego
Autor: prof. Adam Noga
Wydawnictwo: Poltext
Kod: P12063601
ISBN: 9788381753616
Numer wydania: 1
Data premiery: 03.06.2022
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: twarda z obwolutą
Ilość stron: 240
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana ... Zobacz cały opis

Teoria konkurencji, prof. Adam Noga

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.

prof. Adam Noga
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Poltext sp. z o.o.     

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy@mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: