Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa

Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320824421
Numer wydania: 1
Data premiery: 2021-09-07
Format: 235mm x 160mm
Ilość stron: 424

Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem
... Zobacz cały opis
Powiadom

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa , Krystyna Mazurek-Łopacińska


Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:

• przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych,

• wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem,

• przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa.

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Krystyna Mazurek-Łopacińska
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.

Wawelska 78 lok. 22
02-034 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handel@pwe.com.pl

Telefon: 795189901

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: