Kanały marketingowe

Autor: Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod: 35550200100KS
ISBN: 8301137398
Numer wydania: 1
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 651
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno ... Zobacz cały opis

Kanały marketingowe, Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T.

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Stern Louis W.
El-Ansary Adel I.
Coughlan Anne T.
Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA

UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: dyrektywa@pwn.pl

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: